Jak nakupovat

V této části e-shopu naleznete návod jak nakupovat, jak je možné zaplatit, údaje o dopravcích a jak postupovat v případě reklamace.

Pro nákup není nutná registrace. Pokud však víte, že budete nakupovat opakovaně je pak výhodné se registrovat (nemusíte opakovaně vyplňovat kontaktní údaje).

Výběr zboží

Novou objednávku vytvoříte vložením zboží do košíku. V košíku je možné měnit množství zboží i se vracet zpět do e-shopu pro doplnění dalšího zboží. Objednat lze pouze zboží, které je skladem.

Doprava

Doprava je volena dle druhu zboží.

Nafukovací předměty a drobné zboží

Nafukovací hračky, nafukovací límce, ložní vložky, pláštěnky, přebalovací podložky, podložky pro psy a ubrusovina je dopravována Zásilkovnou. Můžete si vybrat, zda chcete zboží doručit do nejbližší Zásilkovny nebo na Vaši adresu. Poštovné se řídí hmotností zásilky.

Hmotnost zásilky

Doručení do Zásilkovny

Doručení na adresu

0-5 kg

62,- Kč

91,- Kč

5,1-10 kg

123,- Kč

120,- Kč

10,1-30 kg

315,- Kč

-

 

Profily

Plastové dlaždice, protiprůvanové pásy, plastová madla, popisovací návlečky, schodové hrany, svazkovací spirály, tenisové lajny a zahradní hadice dopravuje společnost FOFR a to pouze na Vaši adresu. Poštovné se řídí hmotností zásilky (pouze Sada tenisových lajn se neřídí hmotností, je vždy dodávána na paletě).

O předání zásilky je zákazník informován dopravcem telefonicky na telefonní číslo uvedené v objednávce.

Přepravní podmínky společnosti Fofr naleznete na internetových stránkách www.fofrcz.cz

Hmotnost zásilky

Doručení na adresu

0-5 kg

170,- Kč

5,1-10 kg

184,- Kč

10,1-35 kg

315,- Kč

35,1-200 kg

750,- Kč

 

Platba

Platbu je možné povést přes platební bránu GoPay nebo při převzetí zboží dopravci v hotovosti.

Platba přes GoPay

0,- Kč 

Platba v hotovosti

25,- Kč

 

Jak platit online?

  • V objednávce zvolíte platbu přes platební bránu GoPay.
  • Systém vás přesměruje přímo na stránku platební brány, kde stačí pouze opsat Vaše údaje z platební karty dle návodu.
  • Platba je velmi jednoduchá a připravili jsme ji pro Vás zcela zdarma. Vaše údaje z platební karty jsou velmi bezpečně uchovány pouze u Vaší banky. 

Termín dodání

Zásilka je expedována a doručena do tří pracovních dnů.

Reklamace

V případě reklamace se celý postup řídí všeobecnými obchodními podmínkami. Zde je stručný přehled, co dělat, když dojde k této nepřijemné situaci.

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení provede písemně na adresu eshop@fatra.cz a následně zboží vrátí na adresu odesilatele s heslem Eshop do 5 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy (zboží musí být vráceno v bezvadném stavu).

Poškozená zásilka

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.

Při poškození  vyplníte reklamační formulář přímo s řidičem dopravy. Více informací na adrese dopravce zde (bod č.7).

Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednávce?

V tomto případě prosím napište e-mail na eshop@fatra.cz.

Zboží je vadné?

Pro uplatnění reklamace pište na e-mail eshop@fatra.cz nebo volejte na telefonní číslo +420 577 501 111. Tento kontakt Vám poskytne informace jak dále v reklamaci postupovat. Rozmyslete si, zda chcete zboží vyměnit či vrátit. V každém případě je zboží nutno vrátit do Fatry a na balík napsat tuto adresu:

Fatra, a.s.

REKLAMACE E-SHOP

Třída Tomáše Bati 1541

763 61 Napajedla

Do balíčku prosím vložte reklamační formulář, ať víme od koho balíček dorazil

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do společnosti Fatra, a.s. a končí vyřízením reklamace u prodejce. Záruka na prodané zboží se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním výrobku, nesprávným použitím výrobku a nesprávným uskladněním výrobku.